Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 17 maj 2011

Snart semester!!!


Nu är det inte långt kvar innan jag går på semester. 8 nätter kvar sen blir det en skön sommar med mycket sol o värme;-) Jag kommer jobba var tredje helg hela sommaren ända fram till mitten på augusti. Det är välbehövligt nu o längtar otroligt mycket!
Diva har stora problem nu att röra sig över huvud taget. Hon svankar med ryggen o ligger mest o vilar. Hon äter dock jättebra igen, många små portioner får jag ge henne.
Pärlan är jätteduktig. Hon är ute o gör sina behov trots att det spöregnar. Hon vill bara vara med dom andra hundarna nu. Hon ska sova med dom, äta med dom o leka.
Solen sken o det var riktigt skönt på f.m, men nu regnar det igen:-( så tråkigt!
Nu har jag en natt till sen är det helgen som gäller. Men det går nog fort när jag har nåt roligt framför mig nästa vecka. Får se hur många Diva får nu den här gången när det är en annan hane.

1 kommentar:

Unknown sa...

Härligt med semester och nu när det blir fullt upp för dig:)
Sååå spännande att få veta hur många som bor där inne!!
Kramiz