Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 31 maj 2011

Busunge



Ja, det kan man kalla Pärlan för!! Idag försvann hon igen, hon springer o gömmer sig rätt som det är. Jag letade o letade, ropade o ropade. Fick nästan hjärtinfarkt innan jag hittade henne;-) Till slut gick jag ut igen o tittade. Jodå, där var hon gömd bakom några kompostgaller som står lutad mot altanen. Hon låg o sov sin skönhetssömn hon, helt bekymmerlöst. Busmajja!!!
Vädret började inte så bra imorse, men sen på förmiddagen kom solen fram o började värma upp luften o jag tror inte den har slutat stiga ännu. Nu står termometern på 27 grader, riktigt härligt är det. Men varför ska det blåsa storm jämt???
Efter middagen ikväll som blir pytt i panna a´la Grinduga(rester av grillat) ska jag ut o fortsätta med mina land, så att jag får bort ogräset någon gång i år;-)

3 kommentarer:

Carin Säärelä sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Vilken bus fia!! Hahaha vilka ögon på sista bilden:):)
Kram

therese sa...

Hej Sussie! Gud så söt Pärlan är. Skulle man kanske kunna komma förbi snart någon dag när småvalparna blivit lite äldre? Kanske ta med Turtle också.