Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 11 april 2011

Ladda



Nu är det bara att ladda till utställningen i helgen. Jag åker till Västerås med Tino o hoppas på det bästa;-)

Nu har jag äntligen gjort min helg på jobbet, det har varit otroligt drygt. Det är tur att man får vara ledig ibland! Nu har jag bara onsdag o torsdag natt kvar sen är det ledigt i 10 nätter igen.

Det är riktigt härligt vårväder ute idag, 14 grader varmt o inte blåser det heller. Skönt!!!

Lilla fläskfia äter o frodas, hon är riktigt framåt fast hon är bara några dygn gammal. Hon väger nu 264 g.

Arwen blir 5 månader idag, stora tjejen. Det är dags att börja på ringträning med henne nu. imorgon ska Tino få gå men nästa tisdag är det Arwen som står på tur. Hon ska ju på minst två utställningar i maj.

Jag vet inte riktigt än om Diva är dräktig, det har gått två veckor sen hon parades så nästa vecka kanske man kan börja se nåt.

1 kommentar:

Nettan sa...

Hej tjejen!
Håller med om att det va en dryg helg, skönt att få vara ledig några dagar nu. Oj va Pärlan växer, kanske blir som Devil hihi.
Håller tummarna för Tino på utställningen. Kommer över på en kopp java någon dag, ha det bra.

Kramkram.