Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 18 mars 2012

Det börjar synas.....





Idag har det blivit bakat här i huset igen, jag förstår inte vart alla bullar tar vägen;-) Nu blev det kanelbullar o tigerkaka till fikat idag.
Nu börjar det synas mer o mer på Nea, inte lika mycket på Zurran. Men jag tror hon är dräktig oxå. Är inte Nea dräktig så vet inte jag. I o f så kan hon ju vara skendräktig, men det får tiden utvisa!
Det är ju några veckor kvar innan vi vet säkert;-) Lång väntan är det!!
Vi fick väl till nån ståbild på vårat yrväder oxå, det är inte lätt när hon aldrig är stilla.
Har börjat fundera på var jag ska valplådorna någonstans nu när det förmodligen blir två stycken sammtidigt;-)
Diva har inte börjat löpa än, men jag tror det är på g snart. Då blir det till att åka till Enköping o hälsa på Leo.

Inga kommentarer: