Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 7 mars 2012

Glasögon



Nu har jag gjort två nätter, ska jobba fredag, lördag o söndag sen. Skönt att få vara ledig ett par nätter så att jag kanske kan få putsa några fönster!
Idag har Zurran kräkts några gånger o hon vill inte äta sin mat. Får se till kvällen om hon äter då!
Idag har jag varit o hämtat mina nya glasögon. Dom gamla gick ju sönder på på jobbet, så arbetsgivaren fick betala nya. Det gick inte att laga dom gamla, dom var för krokig!
Imorgon ska jag hinna med lite bordsträning på några av hundarna, helst den lilla rödtotten. Men även Ängla o Pärlan behöver träna lite.
Ska väl ut o koppelträna lite med Foxy oxå, får se nu hur det går;-))) Hon är riktigt envis, vill hon inte så gör hon det inte heller!!

Inga kommentarer: