Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 16 mars 2012

Underbart


Ja, nu känns livet helt underbart;-) Det är vår, jag är långledig o vi har ätit Pizza idag;-) Skönt att slippa laga mat ibland.
Hundarna har varit ute nästan hela dan idag, o det märks ju inne nu att dom springer ut o in hur som helst. Det blir till att städa i morgon så att vi inte får jordgolv till slut;-)
Nu har hundarna fått mat o varit ute så nu sover dom nöjda o belåtna. Det blir nog tidigt för mig i kväll oxå skulle jag tro.
Jag har bara sovit i 1 1/2 timme efter nattens jobb, men det gör inget för nu är jag ju ledig !!
I morgon ska vi åka till mina föräldrar o få i oss lite mat;-) Det tackar man ju aldrig nej till;-) Vi ska ju även fira min pappa som fyllde år tidigare i veckan.
I helgen ska jag försöka få till lite nya bilder på hundarna, försöka få en stå bild på Foxy skulle ju oxå vara skoj.
Behöver även träna lite koppelträning, hon är ju som en rodeohäst när vi är ute o går!!

Inga kommentarer: