Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 5 mars 2012

Jobba


I morse var det kallt när jag var ut med hundarna. Det var - 11 grader....brrrr....vad kallt det var!
Nu på förmiddagen har jag tvättat två mattor, kan inte förstå vem som har kissat på dom;-) Kan det möjligtvis vara lilla Foxy rödtott tro?????
Då var det ju lika bra att dammsuga o torka golven när jag ändå var i farten. Det känns skönt att ha det gjort nu när jag ska börja jobba igen.
Skolorna har börjat igen efter lovet, allt är som vanligt igen!
Nea o Zurran äter fortfarande inte upp sina portioner med mat, det går ju ingen nöd på dom precis. Dom är ju lite för stor båda två!
Arwen är i höglöp nu, synd bara att hon inte får paras. Hon är ett par månader för ung:-( Men vid nästa löp kan hon paras;-)
Om Diva börjar löpa tidigast om 3 veckor kan hon paras, men inte tidigare! Hon får inte valpa före 25 maj.
Nu ska jag snart ta en kopp kaffe o kolla lite på nätet om det hänt nåt speciellt.

Inga kommentarer: