Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 17 mars 2012

Lördagsgodis



Idag var jag till Ica maxi o handlade lite godis. Dom hade ju jättebra pris för lösvikt idag! 10 kr/kg om man köpte andra varor för 100 kr.
Jag tänkte att om jag åker i tid till dom öppnar kl 9 så är det nog lugnt..... Det var det ju inte!!
Det var en bilkö hur lång som helst, o när jag kom fram var parkeringen nästan full med bilar, då var kl 08,55.
Folk är ju inte riktigt klok, o inte jag heller tydligen;-)
Folk nästan slog inne bland godiset, helt otroligt. Man fick köpa 5 kg men jag fick tag på 3,5 kg.
Det var dåligt organiserat där inne, dom hade godis på 2 ställen i affären o dåligt med spadar att ösa med.
Jag tog en fruktpåse att plocka med o när jag såg att folk började plocka med händerna gick jag därifrån:-( Äckligt som sjutton när man plockar med händerna tycker jag!
Sen har vi varit till pappa o mamma o ätit mat. Det blev grillade kycklingfileer, fläskfile o nötkött med potatis gratäng till. Så jäkla gott var det.
Till kaffet blev det prinsesstårta med motiv av Brynäsemblemet så klart;-))
Nu blir det inte så mycket mer än att äta lite godis kanske, om jag orkar!!!
Imorgon kommer det lite nya bilder på bla annat två tjockmagar;-))

Inga kommentarer: