Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 20 mars 2012

Zurran 6v dräktig


Idag har det inte varit en lugn stund på hela dan. Det började med att jag skjutsade Gabbe till skolan. Sen iväg o lämna in bilen IGEN....EGR-ventilen.....IGEN!!!Hämta Alex klasskompis o hem.

Sen iväg till Kommunhälsan för undersökning. Det som inte var så bra var väl att jag har dåligt blodvärde. Nu blir det medicin ett tag framåt.
Kan det bero på åldern;-)), eller vad är det??? Nä....28 år är ju ingen ålder;-)))

Sen hem igen o ut med hundar o fika lite. Sen iväg med Alex till tandläkaren o handla. Hem igen....sen hämta Gabbe o hans flickvän o hämta min bil.

Nu har jag lagat mat, ätit o hundarna har fått mat o varit ute. Nu tänker jag sätta mig en stund o kolla på nyheter på TV:n. Kanske göra en Cappuccino o bara andas.....

Zurran är inne på 6:e veckan nu o det börjar verkligen synas, hon har blivit rund på bara ett par dagar. O hon har gått upp i vikt oxå, så hon är nog dräktig hon med:-))

Inga kommentarer: