Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 11 mars 2012

Loppis


Nu har jag bara en natt kvar, skönt!!!
Det händer inte så mycket här just nu, alla hundar ligger o vilar o jag kollar igen om datorn om det har hänt nåt speciellt.
Pasi har åkt iväg o kollat in en loppis, vi har ju så mycket som ska säljas så en loppis vore ju bra. Får se hur det var när han kommer hem. Jag har ju aldrig stått på loppis, bara varit kund;-))
Det är kläder, leksaker, filmer, prylar över lag o hundsaker som ska bort. Jag tror jag skulle behöva en lastbil för att få med allt;-)
Nästa vecka går tjejerna in i vecka 5 i dräktigheten om dom nu är dräktiga vill säga, vi får se vad framtiden utvisar!!
Nu ska jag plocka lite, torka golv o bädda rent så jag har det gjort. Gabbe var hemma från skolan i fredags, förskyld o feber. Han är väl fortfarande lite hängig, får se om jag skickar honom till skolan imorgon eller om han blir hemma en dag till!

Inga kommentarer: