Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 21 februari 2011

Arwen


Idag när jag var ute i skogen med vovvarna snöade det för fullt igen:-( det gick bättre idag än igår, det var bara - 9 grader när vi var ute imorse. Dom sprang o hade jätte kul, Arwen var så duktig hon med. Hon försökte hänga med dom andra, men det gick ju inte så bra.

Hon blir duktigare o duktigare på att gå i koppel, även fast jag har henne lös nästan hela tiden. Hon kommer på inkallning direkt, hon är så duktig=-)

Nu ska jag ut o jobba inatt så det blir väl att gå o vila efter middagen så att jag orkar.

1 kommentar:

Wheaten BArbro sa...

Jag kanske får komma till dej på lite inkallningskurs ;=)
Näää det räcker kanske att jag skickar Neddus. Hoppas du får det lungt i natt på jobbet.
// Babbsan