Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 18 februari 2011

Zurran tillbaka


Idag har jag varit o handlat lite överallt inför helgen. Sen har det blivit städat o tvättat i huset oxå;-) faktiskt märks det stor skillnad senvi tog bort Baloo, det behövs inte städas lika ofta som förrut.

Idag hämtade jag hem Zurran igen o det var inga problem alls nu. Nu är hon nyduschad o ligger i en filt på soffan för att bli lite varm. Lillgumman...nu blir Gabbe glad när han kommer hem från skolan. Det är ju hans hund säger han;-)

Kallt är det idag oxå, -15 grader var det i morse när jag skjutsade grabbarna till skolan. JAG SÄGER IGEN ATT NU FÅR DET BLI LITE VARMARE. Hoppas att nån hörde mig!

1 kommentar:

Anita sa...

Håller med dig, värme kom hit!.. Så less på snö och kyla..
Anita