Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 8 februari 2011

Soligt o fint




Idag hade det snöat lite igen när vi vaknade. Det hade nog kommit 5 cm ungefär, tråkigt! Men lite senare när vi gick sken solen o det var otroligt skönt ute. Alla hundar sprang som om dom alldrig lös förrut. Arwen satt i väskan på min mage, det var för kallt åt hennes lilla mage som tog i snön när hon gick i skogen.


Glömde ju kameran som vanligt, men tog några bilder på baksidan när vi kom hem istället.


Ikväll ska jag på uppfödarutbildning, juridik ska bli riktigt intressant. Jag tror nog att Arwen får följa med på lite social träning.


Har tittat lite på kommande utställningar, vi åker nog till Västerås på Nationell utställning den 16 april o då är det Tino som ska med. Sedan är det två inoff i maj som vi ska på. Kul, kul!

1 kommentar:

Anneli+vavvorna sa...

Jag går också på uppfödarutbildningen, men just nu gör jag ett litet uppehåll. Har bl.a. juridiken kvar. Hoppas den kursen var intressant.