Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 26 februari 2011

Leverera sockor


Idag har jag sovit skapligt, det blev till 11,30 ca. Känner mig lite trött ändå, får lov att vila efter middagen ikväll.

Ikväll på jobbet ska vi käka semlor, eller dom andra två tjejerna vill ha semlor o jag vill ha groda, jag tycker det är godare;-)

Nu har jag börjat med RC starter åt Zurran, det är bra att hon får i sig lite extra om hon skulle vara dräktig, hoppas på det! Tino får oxå starter, han behöver fylla ut kroppen lite. Han är alldeles för smal.

Nu ska vi snart titta på en film o slappa lite o sen är det dags att göra middag. Kycklingfile o pot gratäng blir det ikväll.

Nu har jag gjort klar sockorna åt Nettan så jag ska lämna dom ikväll när jag åker till jobbet.

1 kommentar:

Babbsan sa...

Fina sockor du har stickat.
Jag tycker oxå om grodor( inte dom med fyra ben ;)). Det får liksom plats med mer godis i dom, tycker jag ;))
Hälsa natt kompisarna.