Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 9 februari 2011

Härliga tider


Var ju på juridik utbildning igår, riktigt roligt o intressant var det. Arwen var med hon oxå men sov hela tiden, så det lär väl inte bli nån jurist av henne inte;-) Helena hade med täcken åt mina hundar, riktigt fina täcken hade hon sytt. Tack Helena!! Dom passade precis på hundarna, till och med på tjocka Devil. Det kommer bilder på dom nån annan dag, har inte hunnit fota nåt idag!

Nu ska jag jobba inatt o imorgon natt, sen är jag ÄNTLIGEN ledig i 10 nätter igen. Hoppas det blir fint väder då så att man kan vara ute med hundarna så mycket som möjligt.

Baloo har mått dåligt idag igen, nu måst vi nog ta beslut snart hur vi ska göra. Jag ska nog ringa o prata med veterinären nästa vecka när jag är ledig!

Inga kommentarer: