Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 2 februari 2011

Riktigt härligt

Så här kan det se ut om några veckor om vi har tur, o då med egna bebisar o inte lånad av Diva
Åh, vilket härligt väder det är idag. Helt underbart att gå ut med hundarna för en gång skull, nu längtar jag riktigt mycket till våren o sommaren.


Nu har jag lagt in om sommarsemestern, redan nu kan man ju tycka. Men så är det, det ska vara inne sista feb. Jag gör som vanligt jag, jobbar mina helger o ledig alla vardagar:-) då jobbar jag var tredje helg from v 24 - v 34. Mmmm....längtar redan!!


Imorgon ska Arwen till vet o få sin 12 veckors vacc, lill-gumman vad tiden går fort!


Zurran är parad o klar, hon kommer hem imorgon igen. Nu är det bara att räkna dagar o hoppas att allt går bra!

Inga kommentarer: