Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 15 februari 2011

Avatar


Idag har jag o Arwen varit o hälsat på hos lilla Avatar, han hade vuxit på sig sen jag såg honom sist. Lill-killen blev ju lite orolig o rädd när det kommer in en till hund i huset. Men efter en kort stund började dom leka o sen var det full rulle tills vi åkte därifrån. Skojigt var det i alla fall!

Ikväll har jag uppfödarutbildning igen, ska bli kul att träffa tjejerna på kursen o byta lite erfarenheter;-) Får se om jag tar med Devil på lite social träning ikväll!

Kallt var det imorse när vi var ute, -24 grader stod det på termometern. Brrr....det blir att hålla sig inne idag tycker nog hundarna. Just nu har vi - 13 grader, lite bättre men jag längtar ännu mer till våren.

2 kommentarer:

Anita sa...

Bilder Sussi, bilder måste man knäppa på Diva´s valpar när du träffar dom!!! Måste ju se hur de ser ut nu när de har vuxit på sig!
Anita

Anonym sa...

Finaste voven i världen, PUSS på dig Devil.