Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 19 februari 2011

Godispåse
















Imorse när vi var ute o gick var det - 20 grader, det var inte populärt av dom små fyrbenta! Nu senare på dan var det mycket skönare o helst i solen.





Det har fungerat jättebra med Zurran nu, det är som vanligt igen. Hon fräser ifrån när Devil kommer lite för nära men annars är det bra.





Nu äntligen har jag knäppt lite bilder på min godispåse. Ja, det ser ut som ett gäng karameller med alla färger när jag är ute med mitt gäng. Med matchande koppel o ID- brickor blir dom riktigt fina.





Jag släppte ut hundarna på framsidan för att knäppa lite, det blev 97 bilder från början men sen har jag ju tagit bort en hel del;-)





Hoppas att det är lika skönt imorgon, då kanske det blir fler bilder. Kul,kul.....

3 kommentarer:

Nettan sa...

Åh, vilka härliga vinterbilder. Otroligt fina jackor dom har, moderna och tuffa. Dom verkar ha roligt ute i snön iallafall.

Lisa sa...

Vilken roligt inlägg med en massa bilder på dom söta små ^^,

Babbsan sa...

Ja det är nog många som är avundsjuka på din Godispåse.
// Kram från Oss