Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 1 februari 2011

Billig hund till salu


Inatt var det ganska jobbigt, hoppas att natten inatt blir lugnare. Har ju inte sovit så bra idag då, som vanligt!

Imorse när jag skutsade grabbarna till skolan var det en Mr. Devil som var i farten här hemma. Han hade rivit sönder tapeterna i hallen, tagit ved o bark o bitit sönder det på vardagsrummsmattan. Då var han väldigt billig när man var så trött så att man knappt kunde stå upp. Men nu får han väl bo kvar iallafall då;-)det går ju trots allt att tapetsera om. Det får väl se ut som en tattarbostad till han har växt på sig lite. Förstår inte varför han har börjat med sådana dumheter??

Arwen var inte på humör att klippa klor idag o jag orkade väl inte ta strid heller. Det kan ju bara bli fel om man är trött.

Nu ska jag jobba inatt o sen är jag ledig i ett par nätter igen, Härligt!!

2 kommentarer:

Wheaten Barbro sa...

Fniss ;=)
Tänk vad liten hund kan ställa till med mycket.

Anonym sa...

hej ja vill gärna köpa en valp av dig tänkte om du kunde höra av dig till min hotmail musiiq_@hotmail.com :)