Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 27 mars 2014

Blandade bilder

Tyvärr blev det inget spa för min bil härom dan. När jag var på väg dit märkte jag att det var nåt konstigt med bilen. Alla små lampor började lysa på instrumentpanelen o jag hade inga bromsar alls. Det var bara att åka hem igen o ringa återbud.

Jag fick hjälp med att ta bilen till verkstad o idag ringde dom att bilen var klar o att det skulle kosta 6500 kr. Det var generatorn som hade gått sönder, för ett år sen ganska precis bytte vi oxå generatorn. J-la skitbil!!!!!!

På måndag ska jag o min pappa åka o titta på en ny bil åt mig, kan inte ha kvar nåt som bara går sönder. Jag älskar ju min Tucson, men det är inget att göra. Nu ska jag köpa en Volvo;-))

Nu är lilla Myran parad o klar, hon åker hem imorgon.
Ayla
Kid
Daisy o Gizmo leker
Göte
Gizmo
Alice
Daisy


Ängla
Sky
Zurran o Diva


Inga kommentarer: