Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 7 mars 2014

Fint väder

Idag har vi inte gjort så mycket här hemma. Valparna har haft halsband en stund o kliat sig jätte mycket. Vi fick besök av en jobbarkompis till mig i morse, det var väl inte mig hon ville träffa skulle jag tro. Det var ju dom små:-)

I morgon ska det visst bli fint väder! Då ska nog valparna få komma ut o känna på gräset lite, men först ska jag o Ayla åka  ringträning vid Högskolan. Nu börjar det äntligen, jag har ju 5 hundar som behöver tränas o ställas ut i sommar. Jag får nog anställa nån som hjälper mig skulle jag tro;-))

Valparna blir mer o mer framåt för varje dag som går, o ju fler som kommer o klämmer o känner ju bättre blir det ju såklart.

I morgon blir Maxi 6 v.


Inga kommentarer: