Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 23 mars 2014

Gjort mycket

Idag har jag gjort otroligt mycket, förstår inte var energin kommer ifrån. Det har blivit tre prommisar med hundarna idag. Först blev det dom två som löper, sen mina 4 pojkar o sist alla andra tjejer. Var helt slut när jag kom hem.

Alla valpar har fått vara ute i stora hagen idag o sen varit med dom andra hundarna. Det år jättebra o alla leker med varandra. Nu är alla hundarna trötta o ligger o sover, jag o Gabbe har fixat med hagen åt hundarna. Vi har en smitare,så jag har varit o köpt kompostgaller o hönsnät. Så nu ska inte Alice kunna smita mer, men man vet ju inte. Hon är påhittig den ligga hårbollen!

Nu ska jag snart åka o köpa lite Kina mat så pojkarna o jag ska mumsa lite.










Inga kommentarer: