Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 5 mars 2014

Underbara små liv

Nu är jag då äntligen ledig i några dagar igen. Känns skönt att det ska bli fint väder i helgen, då blir det nog att öka på hagen åt hundarna till stora hagen. Börja rensa i landen o ta bort all gammal löv o skräp som ligger lite här o där.
Mina underbara små växer o mår jätte bra allihop. Det är helt fantastiskt när jag tänker tillbaka på hur det var för 5 veckor sen. Ängla är helt återställd o alla valpar mår bra, det kan ju inte bli bättre.

Jag tittade in på SKK´s hunddata för skojs skull. Nu har valparna fått sina reg nummer. Tänk vad fort det går, inget att klaga på. Då borde stamtavlorna komma vilken dag som helst så jag får hämta ut dom oxå!

Det blev inga halsband på idag, hade inte tillräckligt många så nu har jag varit o köpt ett gäng med halsband o koppel åt dom små. I morgon kommer det bilder på valparna när dom har fått sina halsband.









Inga kommentarer: