Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 20 mars 2014

Regn o blött

Idag regnar det, fy vad hundarna blir blöta när dom har varit ute. Nu får det torka upp igen så dom kan springa ut o in som dom vill.

Nu har jag suttit o funderat på utställningen i Västerås. Jag anmäler nog Kid o Gizmo dit. Ayla tar jag på nån inoff nu i april först, så får hon följa med på officiella till sommaren istället. Tid är bokad för PL koll på Ayla nu i april. Det är inte nåt man måste göra på Japanese Chin, men jag vill det ändå, det känns bäst för mig tycker jag.

Här kommer några bilder från idag.
Hedda o Gulliver

Hedda o Ängla

Iriz o Nisse

Theo

Gulliver

Gulliver

Alice, Greta o Nisse

Hedda o Iriz

Theo

Lilly

Inga kommentarer: