Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 30 mars 2014

Hilda

Nu har jag gjort mina två extra nätter o är ledig inatt, sen jobbar jag måndag o tisdag natt igen. Det har inte blivit någon sömn idag så det blir tidig kväll ikväll. Imorgon bitti när jag har skjutsat Gabbe till skolan, åker jag o tittar på en ny bil. Äntligen!!

Idag har Hilda åkt hem igen, men kommer igen på fredag. Det  är så kul att jag får ha henne här hos oss ibland. Hon leker jätte bra med alla mina vovvar.

Nu väntar jag på att Arwen o Daisy ska börja löpa. Det ska bli nån gång i april eller maj om jag har räknat rätt. Då ska dom paras är det tänkt. Hanar presenteras senare!

Valpar planeras, väntas o till salu är uppdaterad.
Lilla Theo
Inez
Greta o Inez
Gizmo o Kid
Inez
Sky, Hilda o Lilly
En liten del av flocken
Drottning Diva av Grinduga
Gizmo o Kid
Lilly o Inez


Inga kommentarer: