Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 10 mars 2014

Dags igen då

I dag har jag varit iväg o köpt fler kompostgaller. När man har en Alice som jag har så räcker det inte med halva galler. Jag har haft halvor runt om mina land, men då hoppade Alice över o grävde i jorden. Inte kul med jordig långhårig vit hund. Nu kan hon inte hoppa över i alla fall:-))

Sen började det att regna så vi fick gå in o städa huset istället. Skönt att det är lite rent nu när jag ska börja jobba idag igen. Ledigheten går alldeles för fort, tur att det snart är sommar så det blir lite mer ledigt. Jag vill ju vara hemma med mina pälsklingar!

Imorgon blir valparna 6 veckor, då blir det lite nya bilder på dom små vilddjuren.

Inga kommentarer: