Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 28 mars 2014

Fullt upp idag

Idag har det varit fullt upp hela dan. Varit o hämtat min bil, hem o fick besök av Lotta o Hilda. Hilda ska stanna här i helgen. Irene o Kurt kom o hämtade sin lilla My som dom ska ha på foder. Jag kallade henne för Hedda.

Sen var jag iväg till Dragon gate med Myran som har varit här o blivit parad. Sen kom Britt-Marie o träffade sin lilla Theo, han flyttar nästa vecka.

Igår flyttade Gulliver till sin nya familj o halvbror Fantasy. I onsdags flyttade Nisse till Ullis, som ska ha honom på foder.

Nu ska jag inta sängen i ett par timmar så jag orkar med att jobba inatt. Jag jobbar extra fredag o lördag så jag kan ta ledigt när jag ska på utställning till Västerås i april.

Ha en underbar fredag!

Inga kommentarer: