Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 10 juli 2011

Åskväder




Natten började inte så bra, hon var lite ledsen o pep när vi skulle gå o lägga oss. Jag hade ju liksom tänkt att nya lilla tjejen skulle kunna sova i köket med Diva o valparna. Hahaha....trodde jag ja! Det blev till att bädda i soffan det så att hon kunde sova bredvid mig;-)
Då blev alla andra hundar oxå glad, men jag kunde inte röra mig! Sov några timmar i alla fall!

Idag har det varit ett riktigt åskväder, solen sken på morgonen o f.m sen på e.m brakade det loss o regnade. Nu har det slutat igen o klarnat upp!

Knäppte lite bilder igår när dom var ute, får se om jag kan få till några riktigt fina bilder nån dag så ni får se hur hon ser ut ordentligt!

Inga kommentarer: