Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 5 juli 2011

Zurran 2 år



Idag var jag o hämtade stamtavlorna på valparna;-) Allting stämde som tur va! Jag har även lagt in en annons på SKK om att jag vill sälja Bis.

Zurran fyller år 2 år idag. Grattis, grattis.....lilla gumman! Hon har fått grisknorr o leverpastej idag. Knorren tuggade hon på lite sen skulle hon gömma den. Hon ska få lite korv senare som är hennes favorit godis. Det gömmer hon inte i alla fall!

Valparna har varit ute en stund med dom större idag o det gick jättebra. Men man måste hålla koll hela tiden för Pärlan leker lite för hårt. Hon är ju van med Devil o Arwen;-)

Nu ska jag gå en sväng med hundarna o sen sätta mig o sticka lite, det blir som ett gift när jag har börjat.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis Zurran, Hurra hurra hurra för dig idag!
Va skönt att stamtavlorna har kommit slipper du fundera över dem.
Kram

Babbsan sa...

Hejsan !
Nu jäklar är det nedräkning inför sem. Har ett kort pass kvar att jobba imorgon;)
Grattis krama lilla Zurran från Oss.

Anonym sa...

Hejsan!
Va skönt att allt går bra med de små liven. Men har stamtavlorna blivit vita igen? Jag fick gröna sist och det är ju inte så länge sedan jag hade valpar.
Kram från Ida
och hoppas vi ses snart

Diva´s svartvita kennel sa...

Hej Ida!
Näe då, stamtavlorna är gröna som vanligt. Det är väl bara ljuset kanske som blekte dom.