Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 21 juli 2011

Nya halsband





Idag har jag o Gabbe varit o handlat lite mat. Gabbe fick passa på att gå till frissan på en gång!
Han blev en riktigt snygg kille när det där långa håret försvann;-)

Vädret har varit regnigt o ruggigt ute idag. Inte roligt alls.....suck!! Undrar när det kommer sol igen???

Inatt har det varit lugnt o tyst i huset. Undrar vad det kan bero på??? Jo, småkillarna har flyttat. Jag fick sova till 05,30 imorse, riktig sovmorgon;-)

Fick paketet idag från My little closet som jag beställde igår. Vilka fina halsband hundarna fick, dom satt som om dom vore gjorda åt mina hundar. Dom fick även små överraskningar av Pernilla som har butiken. Små rosa sockor o små söta kex kom med i paketet. Tack snälla Pernilla. Jag beställde även små söta väskor att ha bajspåsar i. Man kan ju även ha mobilen eller nycklar i dom. Jättesöta är dom!

Nu ikväll ska vi äta nåt som vi inte har gjort på väldigt länge. Det blir blodpudding o bacon!




3 kommentarer:

Wheaten Barbro sa...

Hejsan !
Vilka fina halsband !!!!!!!!
Och dom där småväskorna ser ju jätte läckra ut.
Jag tror att du liksom jag är lite, bara lite hundpryltokig ;=))

Tur att du har många vovvar kvar hemma nu när några av småglina flyttat ut.

Hoppas blodpuddingen smakade bra, burrrrrrr.
Kram Babbsan.

Unknown sa...

Vilka fiina halsband, hon är ju bara för söt lilla Ängla!!
Kram

MyLittleCloset sa...

Söta dom blev i halsbanden =) Underbara hundar! Ta hand om er! // Pernilla MyLittleCloset