Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 19 juli 2011

Leverans



Inatt var valparna väldigt billiga;-) Strax före fyra var det fullt krig i köket! Hmmm...jag var så grymt trött så jag trodde jag skulle svimma.
Det var bara att kliva upp det o släppa ut dom till övriga huset så dom fick springa av sig lite. Dom somnade igen strax efter sex. Då var dom nästan gratis ska jag säga!!!

Idag är det växlande molninghet o ganska varmt. Brorsan kom över o tittade på Alex dator som har gått sönder. Hittade inget fel, så det blir till att ring företaget som sålde datorn o höra vad dom kan göra. Den är ju inte ett år gammal än.

Idag blir det att klippa klor o bada Aslan o Castro, dom flyttar till sina nya familjer imorgon. Det blir hur bra som helst tror jag. Det känns som det är helt rätt köpare till resp hund.

Inga kommentarer: