Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 26 juli 2011

Furminator



Idag har det varit växlande molnighet på f.m o så började det att regna o åska på e.m. Det var riktigt skönt på f.m så jag kunde hänga tvätten ute, o få den torr!

Det har blivit kloklippning på några av hundarna idag o så har jag använt Furminatorn på några av vovvarna. Vilken bra uppfinning!!!

Ringde till Djurkompaniet idag eftersom jag inte har fått PM:et till utst på lördag. Det är på gång sa dom, men jag var ju bara tvungen att fråga hur många chi det är anmälda. Det är bara två st, o dom ska ju jag ställa! Lite dåligt med andra raser anmälda var det oxå, men dom skulle köra i alla fall.

Imorgon ska jag till Linda o göra mina naglar igen, äntligen. Nu har det gått 4 veckor sen sist!

Lägger ut ett par bilder på trötta tjejer!

1 kommentar:

Unknown sa...

Sötnosar och bebis magar, MYYYS!
Måste också göra mina naglar nu... :)
Kram