Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 29 juli 2011

Blåsigt


Idag har jag varit o gjort en ny besiktning på Bis, hon gick igenom utan anm. På fontanellen är det en liten öppning kvar, det var det enda. Skönt att det inte har blivit nåt på en vecka;-))
Då blir det nog flytt till "storstaden" på söndag skulle jag tro!

Vi har tränat lite med koppel på dom minsta idag o alla hundarna har fått stått på bordet en liten stund. Med vissa gick det ju jättebra o med vissa nja....träning!!!

Det blåser riktigt ordentligt idag, kompostgallret blåser omkull o bassängen får jag hämta lite längre bort på gården.

Nu är tid bokad för munsanering på Diva o Zurran, det blir den 10 augusti. Då bokar jag tid för kastrering på Devil samtidigt som jag hämtar tjejerna. Måste ju vänta ett tag till med det för infektionsrisken nu när det är sommar.

Imorgon är det ju debut fär Avatar i utställningsringen, det går nog bra det med skulle jag tro. Han är ju så snäll o lydig så det blir nog inga problem. Skriver om det imorgon!

Inga kommentarer: