Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 17 juli 2011

Besök


Alex o Pasi jobbar idag med, får se när dom kommer hem ikväll! Vädret är väl sådär, soligt imorse men mulet nu. Ingert regn än så länge i alla fall!

Min brorsa kom över på en fika idag o hade kaffebröd med sig, gott var det med lite kakor!

Inatt är det första natten inte Diva har sovit med valparna. Alla sov till 05.00 när jag klev upp. Det var riktigt skönt att få sova utan att bli väckt ;-) Vi gör nog om det samma inatt får jag hoppas!
Idag har jag förberett valppaketen som ska följa med valparna när dom flyttar. Usch....vad tiden går fort!

Nu ska jag sticka klart tröjan som jag håller på med till Pärlan. Den blir orange o vit som hennes halsband!

Inga kommentarer: