Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 22 juli 2011

Jobbhelg


Inatt åskade det o regnade rejält! Men nu är det uppehåll i alla fall så hundarna har fått sin prommis.

Idag händer det inte så mycket här hos oss, vad jag vet nu i alla fall. Förrutom att jag ska jobba inatt, lördag o söndag natt oxå. Hur det nu ska gå till när jag har varit ledig så länge;-)))
Sen är jag ledig i tre veckor igen, så jag ska kanske inte klaga!

Jag köpte en Furminator till mina hundar, den var jättebra måste jag säga. Verkligen värd varenda krona! Helt suverän när hundarna lossar hår!

Nu är Pärlan anmäld till sin första inoff utst. Den är i Valbo den 28 augusti. Spännande vad dom säger om henne!

Nu sover alla hundar så jag tänkte koka en kopp kaffe o se om Gabbe har lust att fika lite!

Inga kommentarer: