Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 28 juli 2011

Planering




Idag har det regnat till o från, mest till tror jag;-) Solen har ju tittat fran nån gång då o då i alla fall!
Har varit o handlat lite inför helgen så slipper jag åka flera gånger imorgon. Imorgon ska Bis på ombesiktning så att allt är klart till på söndag när hon ev ska flytta!

Jag har suttit med planeringskalendern framme idag o tittat på utställningar. Nu har jag bokat vandrarhem för två nätter i Sundvall. Det blir i oktober det....då är det tänkt att Tino o Arwen ska ställas både lördag o söndag. O lilla Pärlan på lördag i Timrå. Spännande...får se vad dom säger om henne.

Nu håller jag på att ringa runt till olika vet för kastrering av Devil o munsanering av Diva o Zurran. Det kostar ju så mycket så det är ju ide´att kolla på lite priser.


1 kommentar:

Unknown sa...

Thessan i Ockelbo hon gör ju tandsanering hon tar 600:- Gävle tar 1200:-
Hon gör även vanlig kastrering om båda kulorna finns på rätt ställe. Kolla med henne för det blir nog billigast!
Hon brukar kunna hålla till i Valbo där hundsimmen finns.
Hon är super bra tycker jag:)

Kram