Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 5 september 2010

Bulldag


Idag har det varit en riktig bulldag hos oss. När klockan var sju imorse hade jag gjort en bulldeg o en köttbullsmet. Brorsan ringde på förmiddagen o frågade om vi ville ha fikafrämmande, så jag berättade för honom att det fanns nybakat. Han tyckte att det var helt rätt dag att komma o fika;)

Sen idag har det blivit tvättat i putsat toa fönster, Pasi har klippt gräset.

Nu ikväll åt vi köttbullar o nyplockad potatis o gräddsås.

Imorgon blir det en spännande dag! Först imorgon bitti ska vi iväg till veterinären med några hundar. Mirelle o Zurran ska patella undersökas, Tino o Nyx ska få andra rabies vacc, Devil ska få 12 veckors vacc o Mirelle ska ögonlysas. Det är lite nervöst innan resultatet för PL är klart.

Sen på dan ska jag ringa till Divas pojkvän o se om vi ska åka dit den här veckan som kommer.

Får se om jag kan få en bild på honom, så att jag kan lägga ut den här. Kul,kul...

Inga kommentarer: