Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 6 september 2010

Veterinär besök


Idag har vi varit till veterinären! Devil fick sin 12 veckors spruta o han skrek från det att veterinären kom in i rummet till att det var klart i stort sett.

Tino fick sin andra rabies vaccination o det gick bra, han sa inte ett ord.

Zurran kollade patella o resultatet blev 1/0 alltså luxeration på vänster. Det har ju kunnat vara värre.

Nu har jag precis pratat med "Jum-Jum´s" matte o jag ska höra av mig på onsdag när jag vaknat. Kanske att jag åker iväg med Diva på fredag. Spännande!!

Idag ska vi äta korvstroganoff o ris o sen ska jag gå o vila en stund för nattens jobb. Grabbarna bus får följa med mig.

1 kommentar:

Anne-lie sa...

ooh vad spännande;) kanke blir det små mini valps hos er snart då:)

Ha det bäst, Kramar
Anne-lie och dogsen