Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 30 september 2010

Frost


Imorse när jag skjutsade grabbarna till skolan var det frost så att vi fick skrapa rutorna på bilen, eller det var Gabbe som gjorde det=). Diva o Tino fick ha tröjorna på sig när jag var på långprommis imorse, Devil, Zurran o Baloo har så mycket päls så dom behöver ingen.

Sen har jag tvättat, dammsugit o torkat golv. Får se om jag tar köksfönstren på eftermiddagen om solen försvinner från fönstren.

Jag hade fått lite läxa i uppfödarurbildningen så skulle läsas till på onsdag o det ser jag fram emot, ska bli så kul att läsa om genetik.

Idag stor det pannkaka på menyn här hos oss, inte så kul men dom andra i familjen vill ju ha det så, ja,ja..det får väl bli det då. Jag ska nog ha grädde o bär då är det mycket godare.

1 kommentar:

Anne-lie sa...

Tackar så mycket:)

Joo grädde e' ett måste om man ska stoppa i sig pannkakor:)

Låter intressant med genetik!

Kram Anne-lie