Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 20 september 2010

Hemma igen

Nu var vi hemma igen då! Känns ganska skönt men det är kallt här. Vi hade 28 grader på morgonen vid 8- tiden när vi åt frukost o 32-36 grader mitt på dan. Vi har haft det otroligt härligt, mycket bad för ungarna o Pasi. Jag blev sjuk när vi åkte ner till Turkiet o har varit dålig så gott som hela veckan med förkylning o en gräslig hosta som aldrig vill gå över, får se om jag kan få nån hostmedicin utskriven idag.
Grabbarna har dykt med syrgastuber o matat fiskar i medelhavet, dom har åkt en madrass bakom en båt, jetski o alla dessa rutchbanor som fanns där på aqua fantasy. Jag kan verkligen rekomendera att åka dit.
Å nu till mina små älsklingar då, Diva har ju varit hos sin kille i en vecka o blivit parad, så nu hoppas jag på att hon är dräktig. å Tino min lilla kille som har sörjt både mig o sin Diva när vi har varit borta så han har inte ätit nåt förutom när Cathrine matade honom med köttbullar o kycklingfilé i sin säng. Han har legat o stirrat in i väggen eller suttit i Cat´s knä o skakat hela tiden så nu är han magrare än någonsin.
Nu när vi kom hen o Diva oxå är hemma har han börjat att äta igen, tack o lov!
Jag har inte hunnit lagt in några bilder ännu men lägger in dom under dagen o så får ni hjälpa mig hålla alla tummar o tassar att Diva är dräktig!

1 kommentar:

Anne-lie sa...

Välkommen hem till kylan:)
hoppas ni hadde det underbart även om du var krasslig!

Sköt om dig & krya på dig ordentligt nu!
Kram Anne-lie