Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 26 september 2010

Höststädning


Idag har vi haft höststädning på gården. Rensat bort allting från växthuset o i potatislandet, det blev en hel del att köra bort till skogen (komposten).

Cat har kommit hem så nu har jag skjutsat hem Nyx igen, men hon, Bella o Mirelle kommer imorgon igen o ska vara här på dan när Cat jobbar.

Jag börjar oxå att jobba imorgon igen, SUCK....känns inte så kul när jag inte kan ta med mig hundarna till jobbet mer. Det har ju varit sällskap iallafall fast dom ligger o sover hela nätter!

Nu ska jag nog sticka en stund o sen blir det väl att göra lite mat. Idag gör jag nog en makaronilåda med pasta o köttfärssås lite ost o in i ugnen. Lite grönsaker till från växthuset, det sista som finns kvar. Blir gott!

Inga kommentarer: