Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 1 september 2010

Trotsålder?



Här är vi fortfarande hängiga, inte kul när man har saker att göra hela tiden.
Var ute o gick med hundarna i skogen så jag släppte dom, 4 st skötte sig jättebra men en lymmel vägrade lyssna. Jo då, det var Tino det, helt omöjlig. Han tittade inte ens när jag ropade, han gick vidare han trots att jag hade köttbullar o korv med mig. Skitunge!! Han måste vara i en speciell ålder nu, han fattar ingenting!
Devil var så duktig o tultade på i sin egen takt, o fort gick det inte. Han fick åka i väskan emellanåt för han orkar ju inte så länge. Det var inte populärt ska jag säga, han vill gå själv han=)
Glömde kameran så klart, men kommer kanske ihåg den till nästa gång;)
Nu väntar jag på att få höra av MIO möbler så att jag får hem soffan som vi har beställt, ska bli så kul att göra om i vardagsrummet. Mysigt inför hösten att krypa upp i soffan med en filt, o ha lite tända ljus, kanske ett glas vin.
Idag ska jag laga kycklingfile´o wokgrönsaker. Mums!

Inga kommentarer: