Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 21 september 2010

Höst o kallt


Usch, imorse när jag var ute med hundarna regnade det o det var 6 grader ute. Brrrr......vad kallt det var!

Jag har haft nattgäster inatt, Mirelle, Nyx o Heelervalpen Sivan har varit här inatt o ska sova här inatt oxå när Cat är bortrest.

Väntar på att få se några tecken på Diva att hon är dräktig men än är det för tidigt, det har bara gått en o en halv vecka ännu. Hmmmm....lång väntan! Om ett par veckor ska väl dom första tecknen börja visa sig=)

Jag har varit på utvecklingssamtal med Gabbe idag, eller informationssamtal kanske man kan säga. Han har ju precis börjat i nya skolan så det finns inte så mycket att säga om grabben ännu mer än att hon tycker att han är mycket trevlig o verkar ha lätt för att lära sig.

Jag tänkte baka lite muffins senare idag med chokladbitar i så grabbarna har lite fikabröd. Sen blir det väl inte så mycket mer, jag har kommit ikapp med tvätt o städ sen vi kom hem från Turkiet. Det blir nog att sticka lite på ett par långsockor tror jag.

Inga kommentarer: