Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 29 september 2010

Så fruktansvärt trött


Usch....idag har jag bara sovit två timmar efter att jag har jobbat natt. Baloo började gnälla vid 10,15 så jag gick ut med honom. Inte var han speciellt nödig inte, han ville väl att jag skulle kliva upp för när jag äntligen var uppe gick han o lade sig igen. J-la hund, är inte så glad på honom nu.

Jag ser inga speciella tecken på Diva ännu men hoppas att det ska börja synas snart, det är tre veckor nu på fredag sen hon blev parad första gången.

Nästa vecka börjar uppfödarutbildningen igen, då är det genetik som gäller ska bli så kul o intressant. Jag har fått hem böckerna till utbildningen nu, kul att börja bläddra lite i dom.

Eventuellt kommer Fia o Sigge hit imorgon, ska bli kul att träffa Sigge igen, det var länge sen jag såg honom.

1 kommentar:

Anne-lie sa...

Lilleman började reagera och det finns ju alergi i släkten på båda sidorna, Kan växa bort men vi vet inte så Dimma Har fått ett nytt hem i trollhättan hos en familj med stor tomt och hus och en killkompis nu...kändes jätte jobbigt men vi har kontakt med den familjen och uppfödaren så det känns bättre så.
Hon får det jätte bra där,Men det tog nästan knäcken på oss att lämmna henne:( Men hälsan e viktigast.

Kramar Anne-lie