Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 7 september 2010

Leverera Heelers


Nu har Cathrine flygit ner till Skåne för att leverera två Heelervalpar. Då får Bella, Mirelle, Nyx o den sista Heelervalpen vara hos mig tills hon kommer hem.

Natten som var var ganska lugn så nu jobbar jag bara inatt o sen fredag natt, sen är det semester igen. Det ska bli så skönt att få åka iväg på en resa. Helt underbart att slippa alla måsten i en vecka.

Snart är det dags att laga lite mat igen för att sen gå o vila så att jag orkar jobba inatt.

Imorgon ska jag ringa till Divas kille igen o bestämma tid till på fredag när vi ska åka dit o lämna henne. Hur det nu ska gå???

2 kommentarer:

Linda - Nagelteknolog sa...

Hej Sissi! Tack så mycket.
Du får gärna boka en tid :) Säg en dag och önskad tid. Så får du räkna med att det tar mellan 2-3 tim, beroende på vad som behövs göras på dina naglar.
300:- kostar det.

Kram Linda!

Linda - Nagelteknolog sa...

Sissi? Haha! Sussi mena jag ju såklart ;)