Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 3 september 2010

Diva löper äntligen


Nu äntligen har Diva börjat att löpa, så himla spännande! Nu har jag mailat till hanen o berättat så får vi se när jag åker dit med henne;)

Idag har jag höststädat uppe på övervåningen, ordentligt o det behövdes ska jag säga. Det blev ju inte gjort igår o inte förra veckan heller. Usch...vilken slarvmajja jag är! Men, men...nu är det gjort.

Får se om jag orkar baka bullar på e.m så att jag har nåt att ta med till fika på utställningen imorgon. Annars finns det ju alltid att köpa nåt gott där;)

Idag ska vi göra lövbiff med vitlöksost o pommes. Mums...det var länge sen vi åt det!

Grabbarna är friska nu o går som vanligt i skolan igen, Pasi var lite rasslig i morse men gick till jobbet ändå, självklart inte är han hemma i onödan inte.

Inga kommentarer: