Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 27 september 2010

Reflexvästar


Idag har jag o svägerskan varit o letat efter reflexvästar åt mina små chior. O det är ju inte det lättaste ska jag säga, allting är ju för stort fast vi tittade på XS. Diva fick prova men det gick inte alls, då får jag hålla på att sy in o strula men det orkar inte jag heller.


Vi åker nog ut på torsdag igen för då skulle halsbanden komma som jag har beställt.


Det blev lite godis o nya halsband i alla fall. Men inte riktigt nöjd med dagen!


Sen när jag kom hem har jag varit på prommis, dammsugit o torkat golven. Det behövdes verkligen efter helgen regnande. Nu sover alla hundarna så jag ska nog börja förbereda maten lite. Det blir isterband, stekt potatis o ägg.


Sen är det väl bara att gå o vila nån timme innan jag ska till jobbet, SUCK......

Inga kommentarer: