Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 4 december 2011

2:a Advent


Ja, idag är det ju 2:a advent o snön lyser med sin frånvaro! 2 grader varmt är det just nu här hos oss.

Mina föräldrar o bror har varit här o ätit mat idag. Jag tror dom blev nöjda i alla fall! Gott var det med coca-cola gryta o pannacotta till efterrätt.

Nea har inte börjat att löpa än, men när hon löper ska jag inte använda Tino den här gången. Jag har ändrat mig o tar Tickawis Heavenly Blue istället.
Jag vill ju ha in fler långhår i kenneln o det är väl lite lättare att para med ett långhår då, än att ha två korthår!

Nu är jag klar med en del Pippitröjor som ska skickas iväg imorgon. Nu håller jag på med en i lila åt Ängla. Mina ska väl oxå ha en var;-)

1 kommentar:

Robin sa...

Tack för den jätte goda maten