Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 25 december 2011

Juldagen......


Igår var vi till mina föräldrar o firade jul med god mat o många klappar blev det;-))

Idag är det ju juldagen o det händer inte så mycket här hos oss. Vi tar det väldigt lugnt, slöar i soffan, wordfeudar o stickar lite.

Jag har börjat titta lite på utställningar inför nästa år, längtar redan!Jag anmälde Ängla till inoff i Årsunda i februari.
Sen blir det nog Västerås o Sundsvall i April. Får se vilka jag anmäler dit!

Det har inte blivit nåt löp för Nea än, jag undrar ju när det kan komma igång????? Det är snart 10 månader sen hon löpte sist!

Min brorsa har kommit hit nu o vi ska bjuda honom på lite mat idag. Det blir hasselback potatis o grillad fläskytterfilé.

Imorgon är det väl dags att kolla igenom alla hundar o deras klor!

Inga kommentarer: