Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 10 december 2011

Tråkigt...


Ja, vädret är ju bara för tråkigt!!! Nu är allt det vita borta igen, kladdigt o blött är det istället:-(

Jag var med Alex till frissan idag, han blev jättesnygg när han blev kort klippt igen. Nu är det bara Gabbe kvar. Får se när det finns en tid till honom oxå.
Jag skulle väl behöva få en genomklippning jag med. Men, men....det får bli en senare fråga!

Nu ikväll har vi ätit nåt som var jättegott. Vi gjorde rullader på lövbiff, o så hade vi vitlöksost i o rullade. det fick en stekyta o sen hällde jag över grädde o creme fraichemed vitlök o örter.
Jag kan bara säga skitgott var det;-)))

På måndag blir Nea 18 månader, så nu är det bara att vänta på löpet;-)

Inga kommentarer: